Prokletá

Pro všechny, kteří zabloudili na tento blog a jsou po všech těch letech, co se pohybuji v české slashové komunitě pisálků, stále zvědaví na nějaké informace o mojí maličkosti.

Info

Můžete, a mohli, jste na mě narazit na několika stránkách pod jmény Angela či Takahashi Yuri. Ve vodách fandomů a slashe se pohybuji od puberty (nah, začátky byly hrůza) - což je nějaký ten pátek nazpátek, stejně jako tvorba ve spolupráci s Beou (ano, TA Bea, která píše s Murakim).

Začínala jsem na blog.cz, kde jsem vydržela asi tři roky, a pak se přestěhovala sem, kde smrdím od roku 2010 a co si budeme povídat, jsem tady spokojená, takže tu budu smrdět i nadále.

Teď si připadám hrozně stará... -.-"

 Najdete mě i tady:

Trh knih - zde prodávám knihy, 

a) Archive of Our Own
b) Fanfiction.net
c) GoodReads (Tady mám většinou v knihovně "knížky", které jsou spíš lepší povídky nebo opravdové knihy, které se řadí do Young Adult (oddechovky po náročných a vyčerpávajících měsících). Hodnocení berte s rezervou, protože já hrozně ráda knihy škatulkuju a porovnávám, proto se někomu moje hodnocení může zdát vysoké nebo naopak nízké.)
d) Mám taky Twitter (na ten chodím hodně sporadicky) a abych byla 'kůl' tak i Instagram

Záliby
  • Psaní
Píšu už opravdu dlouho. Jako u každého, začátky byly těžké a stály za starou belu. Začínala jsem povídkami na anime (věc, na které jsem na základce na prvním stupni těžce ujížděla) a propracovala se až k originálním povídkám s jednoduchou zápletkou a neoriginálními postavami, na které narazíte v každé druhé povídce, seriálu či knížce. Nemůžu říct, že by se to za ta léta nějak závratně zlepšilo, ale to musí posoudit hlavně čtenář, že? :)
Nyní píšu jak originální povídky, tak i na filmy, seriály či knihy. Je mi jedno koho páruju, dokud se mi ten pairing líbí.
Poslední rok se snažím psát i krátké povídky v angličtině, abych zjistila, jak mi to půjde. Anglicky umím docela dost dobře, ale psát v ní kompletně celý příběh, celou povídku? Novinka.
  • Knihy
Moje knihovna není ani zdaleka tak veliká, jak bych si přála. Plno knih, které jsem přečetla, pro jistotu radši ani nejsou přeložené do češtiny a u nás nikdy nevyšly! Přesto jsem se rozhodla založit zde rubriku recenzí, kam budu postupně jednotlivé přečtené knihy přidávat. Samozřejmě, že sem nedám recenze na všechny knihy, které jsem kdy přečetla, to prostě nejde. (Už jenom kvůli tomu, že v pubertě jsem měla období, kdy jsem jednou přečetla kolem 800 knih za velké prázdniny - taky mi to přišlo jako kravina, dokud jsem neviděla výpis.) Ale přidala bych sem hrozně ráda alespoň ty knihy, které v knihovně mám nebo ty, které mi opravdu utkvěly v paměti. Jsem nadšenec fantasy knih, na kterých jsem vyrůstala, ale nepohrdnu ani správnou detektivkou nebo sci-fi.
Píšu recenze pro Fantasy Planet, i když jsem tam nováček, ale přidávám je i sem.
Mezi oblíbence patří Sapkowski a jeho Zaklínač, Tolkien s Pánem Prstenu nebo Mika Waltari a Egypťan Sinuhet, Edgar Allan Poe, H. P. Lovecraft a tak dále.
  • Hudba
Tak nějak poslouchám všechno, co se mi líbí. Proto v mém hudebním žebříčku najdete metal, rock, pop, jazz, ale klidně i techno nebo country. Výjimkou jsou dechovky (ty neposlouchám nikdy).
  • Filmy 
Zkouknu všechno, co mě zaujme. Miluju Heatha Ledgera, Benedicta Cumberbatche, Martina Freemana, Morgana Freemana, Toma Hardyho, Alana Delona, Normena Reeduse, Hugha Jackmana, Lukea Evanse, Ewana McGregora, Audrey Hepburnovou, Angelinu Jolie a mohla bych pokračovat dál a dál a stejně si myslím, že bych nenapsala všechny a na některé i zapomněla. Mezi moje nejoblíbenější filmy patří Vrána, Vetřelec, Sedm, Burtonův a Nolanův Batman, Podraz, Tankový prapor, Pelíšky, X-Meni, Star Trek, Star Wars a mnoho dalších.
Ze seriálů zase zbožňuju Buffy nebo Čarodějky (urvěte mi hlavu, prostě jsou to srdcovky, na kterých jsem vyrůstala). Z novějších je to Daredevil, Blindspot, Sleepy Hollow, AHS, Teen Wolf, GoT, Black Sails, Shadowhunters, Walking Dead a tak dále.
  • Počítačové hry
Ty jsou další z mých slabostí. Nechte mě hrát Zaklínače, WoWko, Assassíny nebo Need for Speed a nedostanete mě od počítače do noci (občas i do rána druhého dne). Převážně hraju střílečky nebo stealth hry, strategie mi moc nejdou.

Oblíbené příspěvky