Oznámení č. Nevím

Zdravím všechny pravidelné čtenáře nebo ty, kteří zavítají náhodou.

Určitě jste si všimli, že posledních pár měsíců zrovna aktivitou nepřekypuju. Může za to nevydařená zkouška z maturity, přijímačky na vysokou, stres, problémy doma, zdravotní problémy (ty se objevily nedávno). Tak nějak nemám náladu psát, pomalu ani číst a když už čtu, tak to jsou knihy v angličtině. Upadla jsem do takového super stavu, kdy mi vlastně ani pořádně nejde psát a malý odstaveček potím dvě hodiny. Ne, že bych nechtěla, ale nejde mi to. Jsem kvůli tomu naštvaná, smutná a frustrovaná zároveň.

Takže až něco přidám, tak něco přidám. Předem se chci omlouvit všem, kteří trpělivě čekají a prosím, neztrácejte se mnou trpělivost! Možná přidám nějaké recenze, nějaké články, které úplně nepatří ke psaní, ale nechci, aby to tu bylo prázdné. Články se samozřejmě budou týkat knížek, recenzí a tak dále, ale zrovna povídky v hojnosti neočekávejte. Opravdu je mi to líto, ale snad i recenze, které mám rozdělané, si najdou své příznivce.

Angie

Komentáře

Oblíbené příspěvky