Nový kabátek

Zdravím!

určitě jste si všimli, že blog má nový kabátek. Není to nic extra, je to jednoduché a přehledné. Hlavička blogu zůstává stále stejná, změnily se jen sloupce. Vlevo nahoře odkaz na můj 'profil' (pro ty, co to zajímá) a pod ním Krákárna.
Cítila jsem už delší dobu, že by to chtělo změnu a přijetí na vysokou a začátek semestru se mi zdál jako dobrý důvod!

Přesto pro vás mám pár novinek.



Některé to asi nezajímá, protože jen jedna z toho se týká povídky a to konkrétně Vůně krve - další díl by mohl teoreticky být už dneska, prakticky to spíš vidím na zítřek.

Ve volnu stále chodím do práce, jinak bych se doma asi zbláznila, tak alespoň budou nějaké peníze a semestr mi začíná až příští týden. Těhlech posledních pár dnů bylo velmi náročných, protože nám umřel kocour (a bylo to peklo, to mi věřte) a pár nocí jsem skoro nespala, nebyla schopná absolutně ničeho a vypadala spíš jak zombík. O dva dny později strýc dostal nápad s koťátkem. Klasika. Byla jsem vyslána na misi Ulov si kotě, protože Blackův starší brácha, Kašpar, by tu byl sám s naším psiskem. Lov byl úspěšný, přitáhla jsem domů koťata dvě a je tu veselo! Ta dvě paka nemají ani čas truchlit.

Stále hodně čtu, možná jsem tu už někde psala, ale povětšinou v angličtině, protože jak někdo čte červenou knihovnu nebo jiné žánry jako oddychovou četbu, u které nemusí přemýšlet, já čtu young adult nebo urban fantasy. A většina těch knih tu ještě ani nevyšla - a ani nevyjde, ale to nevadí. Na pár sérií mám nachystané recenze, tak je sem potom hodím.
Co se týká překladů - jsou rozdělané. Ten poslední rok/půlrok byl fakt peklo v úplně všech ohledech, které se počítají, ale i v těch, které ne.

Proto jsem si pár dní nazpátek udělala radost. Koupila jsem si čtečku a pár knih. Čtečku proto, že je opravdu super na cesty. Nevyrovná se čtení klasické knihy u lampičky s čajem, ale já jsem takový druh knihomola, který je schopný knihy balit do bublinkové fólie, jen aby se jim nic nestalo. Proto pro mě byla čtečka vhodná volba. Mám jí na cesty a milované knížky na doma - samozřejmě, že se tomu někdy nevyhnu a vytáhnu i knížku na výlet.

No a knížky... hehe, jsem šla na Anděl, zalítla do Levných knih a vykoupila půlku obchodu (pro hnidopichy: ne, ty knížky na fotce nejsou z levných, alespoň ne ty navrchu).

Pokud jste to dočetli až sem, moc děkuju. Kdyby někomu vadilo, že sem přidávám tyhle příspěvky, dejte mi vědět.

Angie

Komentáře

Oblíbené příspěvky